воскресенье, 8 октября 2017 г.

"Я обираю здорові звички!"


5 жовтня у 2-Б класі пройшов урок з предмету Основи здоров'я  на тему: "Я обираю здорові звички."






=========================================================================

 https://photos.app.goo.gl/CICZue8sGxsgMzi62
=========================================================================
Дітям важливо знати, які звички погані й призводять до небажаних наслідків, тому вже у другому класі педагоги розпочинають проводити бесіди у межах навчального процесу на такі важливі теми.




Учням, вочевидь, довподоби міркувати про гарну поведінку, добрі справи, здорові звички, оскільки дітлахи із задоволенням працювали в групах, виконували творчі завдання, поралися із загадками.




Протягом уроку команди виконували різнопланові завдання, поставлені вчителем. Учням потрібно було:

  • складати прислів'я про здоров'я,

  • закінчити речення з відповідної тематики - творча робота парами,

  • розповісти вірші про здоровий спосіб життя,

  • поміркувати про доцільність формування гарних звичок.

Наприкінці заняття діти створили "дерево здорових звичок".




На ньому кожен листочок навчає, що можна і чого не варто вживати і як краще чинити, щоб залишатись здоровою, щасливою, сильною людиною.
Дітям сподобалось працювати і розважатись одночасно. За словами учнів урок був дуже цікавим та насиченим на завдання, які вони сприйняли як гру.



 Учні висловили бажання продовжити навчання у такому ж оптимістичному дусі!



Наприкінці діти відповіли на цікаві запитання. У межах теми уроку було проведено анкетування бібліотекарем.





Комментариев нет:

Отправить комментарий