понедельник, 9 апреля 2018 г.

Великдень 2018 у 2-Б

Творчий подарунок від учнів 2-Б класу.
 Творча майстерня поповнилась поробками до свята Великодня.

ВЕЛИКДЕНЬ
На столі – духмяна паска,
А круг неї – писанки.
Уділи нам, Боже, ласки
На всі дні, на всі віки!

Немала у нас родина,
Та молитва всіх єдина:
Хай розквітне Україна,
Як в погожі дні – весна.






ПИСАНКИ
Спекла мама на Великдень 
Біленькі паски, 
А я куплю собі краски. 
Спишу писанки.

Розпишу я на писанках 
Квітки,  ялички,
Розмалюю, роздарую 
Межи сестрички.

А братові маленькому
Дам писанки дві, 
Щоби ними карбулявся
В шовковій траві.

М. Підгірянка


ПИСАНКА
Гарна писанка у мене, 
Мабуть, кращої й нема. 
Мама тільки помагала, 
Малювала ж я сама.

Змалювала дрібно квіти, 
Вісім хрестиків малих, 
І дрібнюсінько ялинку 
И поясочок поміж них.

Хоч не зразу змалювала, 
Зіпсувала п'ять яєць, — 
Та як шосте закінчила, 
Тато мовив: „Молодець!"

Я ту писанку для себе, 
Для зразочка залишу, 
А для мами і для тата 
Дві ще кращі напишу.

К Перелісна







Комментариев нет:

Отправить комментарий