=========================================================================
Учням, вочевидь, довподоби міркувати про гарну поведінку, добрі справи, здорові звички, оскільки дітлахи із задоволенням працювали в групах, виконували творчі завдання, поралися із загадками.
Протягом уроку команди виконували різнопланові завдання, поставлені вчителем. Учням потрібно було:
На ньому кожен листочок навчає, що можна і чого не варто вживати і як краще чинити, щоб залишатись здоровою, щасливою, сильною людиною.
Дітям сподобалось працювати і розважатись одночасно. За словами учнів урок був дуже цікавим та насиченим на завдання, які вони сприйняли як гру.
Учні висловили бажання продовжити навчання у такому ж оптимістичному дусі!
Наприкінці діти відповіли на цікаві запитання. У межах теми уроку було проведено анкетування бібліотекарем.
https://photos.app.goo.gl/CICZue8sGxsgMzi62
=========================================================================
Дітям важливо знати, які звички погані й призводять до небажаних наслідків, тому вже у другому класі педагоги розпочинають проводити бесіди у межах навчального процесу на такі важливі теми.Учням, вочевидь, довподоби міркувати про гарну поведінку, добрі справи, здорові звички, оскільки дітлахи із задоволенням працювали в групах, виконували творчі завдання, поралися із загадками.
Протягом уроку команди виконували різнопланові завдання, поставлені вчителем. Учням потрібно було:
- складати прислів'я про здоров'я,
- закінчити речення з відповідної тематики - творча робота парами,
- розповісти вірші про здоровий спосіб життя,
- поміркувати про доцільність формування гарних звичок.
На ньому кожен листочок навчає, що можна і чого не варто вживати і як краще чинити, щоб залишатись здоровою, щасливою, сильною людиною.
Дітям сподобалось працювати і розважатись одночасно. За словами учнів урок був дуже цікавим та насиченим на завдання, які вони сприйняли як гру.
Учні висловили бажання продовжити навчання у такому ж оптимістичному дусі!
Наприкінці діти відповіли на цікаві запитання. У межах теми уроку було проведено анкетування бібліотекарем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий